Wijkcentrum Angelslo is het wijkgebouw van Stichting Sociaal Cultureel Werk, Wijkcentrum Angelslo en staat in de Emmer wijk Angelslo. Wijkcentrum Angelslo is sinds 1977 actief en heeft al jarenlang bewezen een belangrijke rol te spelen voor jong en oud met bijvoorbeeld cursussen als bloemschikken, schilderen, pottenbakken, computeropleidingen, volksdansen, gymnastiek, EHBO, handwerken, enz. Verder verhuurt Sociaal Cultureel Werk “Wijkcentrum Angelslo ook zalen voor vergaderingen, scholing, bijeenkomsten, toneel uitvoeringen en meer.
Ook onze vereniging huurt zijn leslokalen en af en toe een vergaderruimte in dit gebouw. Uit de enquêteformulieren van onze leden blijkt jaarlijks dat men zeer tevreden is over deze locatie en de goede verzorging.

Adresgegevens:
Sociaal Cultureel Werk “Wijkcentrum Angelslo
Statenweg 109
7824CW Emmen
Telefoon: 0591 625166

U kunt geen contact opnemen met Wijkcentrum Angelslo voor informatie over de EHBO vereniging of voor het afmelden van lessen.

Zo bereikt u ons met eigen vervoer:
Als u vanaf de Hondsrugweg of de Rondweg de borden volgt naar Wijk Angelslo, dan komt u vrijwel zeker op de van Schaikweg of de Statenweg terecht. U rijdt door tot u een groot winkelcentrum ziet. Hier slaat u af de Landschaplaan in. U gaat dan de eerste straat rechts de Peyserhof in, die uitkomt op een grote parkeerplaats achter het winkelcentrum. U vindt Wijkcentrum Angelslo aan de achterzijde van de Jumbo.

Zo bereikt u ons met openbaar vervoer:
NS traject Zwolle-Emmen, uitstappen op NS eindstation Emmen. Overstappen op buslijn 1 (stadsdienst) of op de buslijnen 26, 43 of 45 naar bushalte Statenweg / Landschaplaan. U loopt dan de Landschaplaan in, en gaat de eerste straat rechts de Peyserhof in, die uitkomt op een grote parkeerplaats achter het winkelcentrum. U vindt Wijkcentrum Angelslo aan de achterzijde van de Jumbo.